Punca Sebenar MB Pahang, Adnan Yaakob Saman Utusan Malaysia RM15 Juta!


Datuk Seri Adnan Yaakob hari ini telah menfailkan saman terhadap akhbar Utusan Malaysia terhadap tulisannya yang bertajuk "Hebat Sangatkah Adnan?" dalam ruangan bisik-bisik Awang selamat yang disiarkan melalui akhbar dan portal berita pada 9 November lalu.

Pihak Utusan yang menerima surat daripada syarikat guaman Manjeet Singh Dhillon itu bagaimanapun tidak menegeluarkan sebarang komen mengenai saman tersebut dan akan menunggu sehingga ke tersebut disebut dimahkamah.


Di dalam rancana yang ditulis oleh Awang Selamat itu dia telah menyalahkan Adnan punca BN pahang tidak boleh menang besar di Pahang dan menyarankan beliau berundur. Selain itu Awang selamat turut menyalahkan Andan kerana gagal mengatasi masalah melibatkan kebanjiran warga asing di Cameron highland yang berkerja secara haram di sana.

Kerana penulisan Awang Selamat itu telah menimbulkan kemarahan Adnan, selain menyaman syarikat akhbar tersebut beliau turut mengaitkan media itu sengaja untuk menjatuhkan beliau untuk dijadikan modal supaya syarikat akhbar itu dibeli dari terus mencatat kerugian. Sumber-Siakapkeli.com.my

Thanks For Your Comment Here
 
Free Backlinks